برگزاری آموزش "سواد رسانه" در فاروج، به مناسبت 19 مهر
برگزاري آموزش "سواد رسانه" در فاروج، به مناسبت 19 مهر

برگزاری آموزش "سواد رسانه" در فاروج، به مناسبت 19 مهر

کارگاه هاي آموزش مهارت زندگي با موضوع سواد رسانه ويژه بانوان در آستانه 19 مهر، سالروز ورود پر خير برکت رهبر معظم انقلاب به استان خراسان شمالي اجرا شد.
شناسه خبر : 52225 تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۴۴

به گزارش روایط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ کارگاه  زندگی پویا، باآموزش  تخصصی  سواد رسانه ویژه بانوان  فعال مسجدی و طلاب حوزه علمیه به همت دو کانون دو کانون فرهنگی هنری امام موسی کاظم علیه السلام و فاطمیون شهرستان فاروج در آستانه 19 مهر برگزار شد.

 

«حسین صائبی»، از کارشناسان پلیس فتای استان خراسان شمالی در این کارگاه، نحوه بهره مندی  صحیح از قابلیت های فضای مجازی و ارتقاء آگاهی در این زمینه، بخصوص برای مادران را در این کارگاه ها مطرح  و مورد توجه قرار داد.

 

وی همچنین شناخت و آگاهی  و مطالعه دقیق را به بانوان که اغلب دختران جوان و نیز مادران خانه دار بودند، توصیه کرد و موضوع کلاهبرداری های اینترنتی را نیز توضیح داد و گوشزد کرد.

 

 

کارگاه آموزشی " زندگی پویا" از طرح های تدوین شده و اجرایی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی است که با هدف آموزش مهارت های زندگی شامل  آگاهی های قبل از ازدواج، تربیت فرزند، سواد رسانه  و مهارت های زندگی با همکاری کانون های مساجد استان در مناطق شهری و روستایی اجرا می شود. که در فصل جدید با تبیین سبک زندگی اسلامی به قوت برنامه ریزی و برگزار می شود.

 

 

پایان/